Vier op een rij
Het is de bedoeling dat de leerlingen per TWEE spelen. Er zijn twee subtypes.
graphic
Bij het type links kiest Gerdie de opgaven in functie van het behaalde diploma.
Bij het type worden alle tafelproducten worden aangeboden. Daarom is dit type pas toegankelijk, als de leerling minstens het diploma van CRACK heeft behaald.

Verloop type A
graphic
De spelers krijgen om beurt een opgave.

Antwoorden ze juist, dan mogen ze een schijf aanklikken en zo proberen 4 op een rij te halen.
Antwoorden ze verkeerd, dan gaat de beurt naar de tegenstander.
Zoals de schermafdruk laat zien, kunnen de leerlingen ook 'zwevende blokken' plaatsen.
Bij het begin van het spel kunt u die mogelijkheid uitschakelen. In dat geval werkt het net als bij het spelen met een 'echt' spel waar de schijven naar beneden vallen.
Verloop type B
graphic
Op de tabel worden alle tafelproducten weergegeven.
De speler krijgen om beurt een 'product (bv. 24) en moeten een oefening zoeken die bij het product past.
Het spel verloopt zoals het klassieke 'vier op een rij' met één variant: wie eerst 3 of 4 of 5 op een rij haalt wint. De beloning wordt dan aangepast.